• Anzahl: 547 Layout:
    Normal Übersicht
    Sortierung:
    Qualität:
  • 8 Kriterien für die Auswahl einer Mailing-Software
    In der sich stets weiterentwickelnden Online-Welt gehört das E-Mail-Marketing zu den „alten Hasen“ der Online Marketing-Instrumente. Das kommt uns in der persönlichen Kundenkommunikation zu Gute, da bereits langjährig etablierte Versand-Tools am Markt existieren, die zuverlässig und stabil arbeiten und sich dabei stetig weiterentwickeln und verbessern. Es gibt viele gute Tools, mit unterschiedlichen Schwerpunkten. Aber generell …


  • artegic Logo cmyk 300
    artegic AG 15.09.2020
    Optimization – focus on testing instead of a 360° customer view
    Many companies fail because of the numerous efforts and hurdles involved in establishing a 360° customer view and using it for individualized digital dialogue marketing measures. Measures that are easier to implement often generate a far greater uplift in results. This is where testing stands out in particular. With the right technology, it is even ... The post Optimization – focus on testing instead of a 360° customer view appeared first on artegic AG The Marketing Engineers Blog.


  • artegic Logo cmyk 300
    artegic AG 09.09.2020
    Optimize click rates in email marketing through testing
    Do you know the average click rate of your marketing and service emails? If not, you should find out quickly. After all, the click rate is one of the most important parameters for optimizing your email marketing. The more customers click on the buttons, articles, links, etc. in your emails, the more customers are likely ... The post Optimize click rates in email marketing through testing appeared first on artegic AG The Marketing Engineers Blog.


  • Standard Rückfall-Bild
    XQueue GmbH 01.09.2020
    Versandzeit personalisieren und Response steigern
    Jeder einzelne Empfänger soll den Newsletter dann erhalten, wenn die Wahrscheinlichkeit einer Response am höchsten ist. Voraussetzungen und Ansatz. Ansatz Personalisierung ist bekanntlich einer der zentralen Marketing-Ansätze für mehr Relevanz und damit mehr Response. Im E-Mail-Marketing denkt man bei Personalisierung in der Regel zuerst an die bestmögliche Ausrichtung des Inhalts (und Betreffs) an die Interessen […]


  • Standard Rückfall-Bild
    XQueue GmbH 31.08.2020
    E-Mail-Marketing nach dem Privacy – Urteil des Europäischen Gerichtshofs
    E-Mail-Marketing nach dem Privacy – Urteil des Europäischen Gerichtshofs (Autor Dr. Oliver Kichwehm) Zusammenfassung Der EuGH hat das Privacy-Shield-Abkommen, das bisher eine Übermittlung von personenbezogenen Daten an teilnehmende US-Unternehmen zuließ, für unwirksam erklärt. Auf Grund der Rechtslage in den USA, nach der die dortigen Sicherheitsbehörden weitgehend unbeschränkten Zugriff auf personenbezogene Daten nehmen können ohne dabei […]


  • artegic Logo cmyk 300
    artegic AG 31.08.2020
    Thumbnail of https://www.artegic.com/blog/12-tips-on-how-to-avoid-unwarranted-spam-classification/
    11 Tips on How to Avoid Unwarranted Spam Classification
    Spam still remains a major nuisance in email traffic. However, the protective measures taken by email providers and recipients against spam occasionally tend to filter out legitimate emails from serious providers. We have compiled 12 tips for you on how to avoid the spam classification of legitimate emails. 1. Check Your Blacklist Blacklists contain IP ... The post 11 Tips on How to Avoid Unwarranted Spam Classification appeared first on artegic AG The Marketing Engineers Blog.


  • artegic Logo cmyk 300
    artegic AG 26.08.2020
    Use an agile marketing approach to get results faster
    The post Use an agile marketing approach to get results faster appeared first on artegic AG The Marketing Engineers Blog.


Ihre Seiten