• Qualität:
    Sortierung:
    Anzahl: 641 Layout:
    Normal Übersicht
  • Redmart Obtained the Necessary Support with Oracle’s Success Team

    Autor : Oracle | 03.09.2018
    Redmart CFO Jim Boland advises on how the Customer Success Team sets Oracle apart.
  • Vodafone Greece Launches a New, Modern Website and eShop

    Autor : Oracle | 21.07.2018
    Vodafone launched a new, modern site and eShop to help them reach the next milestone in their digital transformation. The products in the application stack used were Oracle Commerce Platform, Oracle WebCenter Sites, and Oracle Marketing Cloud.
  • Juniper Networks Makes the Complex Simple with Oracle CPQ Cloud

    Autor : Oracle | 11.06.2018
    Juniper Networks recently added Oracle CPQ Cloud to their Oracle Eloqua, Oracle Maxymiser, and Oracle BlueKai instances. By integrating these marketing and sales tools together, Juniper can scale as its business grows.
  • The Wonderful Company Gains Visibility with Oracle Cloud

    Autor : Oracle | 07.06.2018
    Richard Scheitler, CIO at The Wonderful Company, explains how Oracle Cloud Applications helped them look at their organization more broadly, as opposed to the siloed way in which they had previously.
  • For The Wonderful Company, Emerging Tech is a Key Benefit of Cloud

    Autor : Oracle | 10.05.2018
    The Wonderful Company discusses how moving to a single ERP cloud platform enables it to benefit from emerging technologies like AI and blockchain, and why the firm participated in Oracle's Intelligent Finance research study on cloud productivity.
  • Oracle’s Defense-in-Depth Database Security Controls

    Autor : Oracle | 09.04.2018
    Vipin Samar, Oracle SVP of database security, discusses key data security challenges and Oracle's approach to providing defense-in-depth security with multiple layers of control to protect data on premises and in the cloud.
  • Digitaler Wandel jetzt MACHEN – aber wie? Impulse

    Autor : NetSkill Solutions GmbH | 03.04.2018
    Zur Digitalisierung wurde bereits eine Vielzahl hervorragender Bücher geschrieben. Diese Werke haben deutlich gemacht: Deutschlands Unternehmen müssen handeln, um langfristig wettbewerbsfähig zu bleiben. Über das Why müssen wir uns also immer weniger streiten, hier herrscht fast Common Sense. Auch einzelne Lösungsbausteine und Teilbereiche wie CRM/CXM, MES, Industrie 4.0, … wurden und werden in anderen Büchern und auch Competence Books in aller Tiefe betrachtet. Eher das What for, aber vor allem das How ist beim konkreten "Machen" oft noch unklar. Dass eine reine Technikzentrierung ein Irrweg ist, wissen wir spätestens seit der deutlichen Veranschaulichung von Thorsten Dirks, ehemals BITKOM ("Wenn Sie einen Scheißprozess digitalisieren, dann haben Sie einen scheiß digitalen Prozess."). ...
Ihre Seiten