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  • SAS Institute GmbH
    SAS Institute GmbH
    17.07.2019
    SAS Retail Analytics Empowers Landmark Group
    A pleasant testimonial from Shailesh Jain, Discussing how Landmark Group benefits from SAS Marketing Automation. SUBSCRIBE TO THE SAS SOFTWARE YOUTUBE CHANNEL https://www.youtube.com/SASSoftware?sub_confirmation=1 ABOUT SAS SAS is a trusted analytics powerhouse for organizations seeking immediate value from their data. A deep bench of analytics solutions and broad industry knowledge keep our customers coming back and feeling confident. With SAS®, you can discover insights from your data and make sense of it all. Identify what’s working and fix what isn’t. Make more intelligent decisions. And drive relevant change. CONNECT WITH SAS SAS ► http://www.sas.com SAS Customer Support ► http://support.sas.com SAS Communities ► http://communities.sas.com Facebook ► ...


  • Webinar: Closed Loop Marketing
    In the past, marketing has been viewed as more as “art” than “science.” But today, marketers and sellers need to be more tightly aligned than ever, ensuring marketing activities are targeting the right prospects with measurable results. As a result, sales needs to feed more insights back into the marketing machine, creating a high- performance cycle of measurement and adjustment. The good news? Modern CRMs allow for far more sophisticated integration between marketing and sales technology – in essence, making the promise of CRM as a closed loop marketing engine a reality. In this edition of our CRM Blueprint series, you’ll: • Discover the importance of a closed-loop marketing cycle • Uncover key aspects and features needed to make closed-loop marketing a reality • Learn how Sugar’s ...


  • .. verblüffend welche Chancen eine Koppelung von CRM und Lead Marketing Automation bringt!
    Erstaunlich, welche Chancen sich ergeben, wenn man CRM Software und Lead Marketing Automation eng verzahnt: 1. Sämtliche Kundendaten im CRM lassen sich für Lead Marketing Kampagnen verwenden 2. Sämtliche Aktionen in Lead Marketing Automation Lösung finden sich analog in der Kontakthistorie im CRM wieder 3. Aus dem Verhalten der Emailempfänger lassen sich automatisiert Aktionen im CRM auslösen, z.B. Kampagnen starten, Wiedervorlagen für Anwender etc. Markus Grutzeck stellt diesen Ansatz auf dem Lead Management Summit 2019 anhand eines vorgegebenen Praxisbeispiels vor.


  • .. verblüffend welche Chancen eine Koppelung von CRM und Lead Marketing Automation bringt!
    Erstaunlich, welche Chancen sich ergeben, wenn man CRM Software und Lead Marketing Automation eng verzahnt: 1. Sämtliche Kundendaten im CRM lassen sich für Lead Marketing Kampagnen verwenden 2. Sämtliche Aktionen in Lead Marketing Automation Lösung finden sich analog in der Kontakthistorie im CRM wieder 3. Aus dem Verhalten der Emailempfänger lassen sich automatisiert Aktionen im CRM auslösen, z.B. Kampagnen starten, Wiedervorlagen für Anwender etc. Markus Grutzeck stellt diesen Ansatz auf dem Lead Management Summit 2019 anhand eines vorgegebenen Praxisbeispiels vor.


  • Liebe CEO, CDO, CMO, CSO … realisiert Ihr schon exponentielle Erfolge mit Euren kokreativen Ecosystemen oder seid Ihr noch “Old School”? unterwegs?
    Customer Experience, Service Dominant Logic, Transformational Products, Influencer Marketing, Conversational Marketing, Social Selling, Growth Hacking ... you name it. Marketing und Unternehmensführung können sich heute nur allzuleicht im großen Buzzword-Dschungel verlieren. Dabei wollen CEO, CDO, CMO, CSO und viele andere jenseits der Modewellen vor allem eins: Wachstum & erfolgreiche (Mehr-)Wertschöpfung. Dieser Beitrag soll nun aber kein populistisches "Buzzword-Bashing" sein. "Old School" ist auch keine Lösung in Zeiten des rasanten Wandels und verschärten Wettbewerbs. Es wäre fatal, die latenten Chancen in ihrem Ecosystem zu ignorieren, die darauf warten, von Ihnen gehoben zu werden. Gerade die neue Markt- und Kunden-Logik (Pull Marketing, Collaborative Marketing, ...) bietet unter ...


  • SugarCRM® Acquisition of Salesfusion: What it Means for You
    SugarCRM has acquired marketing automation innovator Salesfusion. This is exciting news and key to our mission to create truly differentiated, market-driven customer experience management solutions. But what does it mean for you? Adding Salesfusion's powerful marketing automation solution to Sugar’s market-leading CRM platform empowers you to create experiences that accelerate demand generation, grow revenue, deliver superior customer care and increase loyalty on a mobile-first platform. We’re making customer experience management easy and accessible for everyone. We invite you to learn more about the acquisition by viewing this replay of our 5.29.19 webinar. Join us as we address: - Sales, support, service and management for both products; Differences in both standalone products ...


  • Q + A: SugarCRM Acquires Salesfusion
    Salesfusion is now part of the Sugar family! Head Evangelist Martin Schneider interviews CEOs Craig Charlton and Logan Henderson about the deal, and what to expect next. Learn more about marketing automation and how it enhances customer experience management.


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