• Anzahl: 25.039 Layout:
    Normal Übersicht
    Sortierung:
    Qualität:
  • salesforce.com
    salesforce.com
    13.12.2018
    Financial Services Keynote: Unify The Experience, Unlock Loyalty
    Relationships and roles are complicated. For decades, financial institutions have struggled to bridge relationships across both the personal and professional financial needs of their customers. In this keynote, financial services trailblazers will share insights and live demonstrations of how they are unlocking the full power of their consumer and commercial lines of business to unify the experience and drive unprecedented customer loyalty.


  • 305a9476844b6e6c6243d5010c681848.jpeg
    Sven Esser
    13.12.2018
    The Real-Time and Predictive Commerce Playbook for CMOs
    The next generation of winning shopper experiences starts with personalization and predictive engagement. Read more to learn how your business can fuel its digital transformation. The post The Real-Time and Predictive Commerce Playbook for CMOs appeared first on Digital Marketing & Digital Transformation.


  • comevis X-MAS Greetings mit 20.000Watt – Agentur für Sound Branding
    Eine tolle Adventszeit, alles Liebe und Gute für ein glückliches neues Jahr 2019 … wünschen wir und unser Christmas-DJ von der comevis Weihnachts-Feier. 🍀🎅🌟 comevis wird im neuen Jahr noch spannender und inspirierender als jemals zu vor sein! Seid gespannt, wir starten schon jetzt mit euch und 20.000 Watt in den Jahreswechsel.😊


  • SAS Institute GmbH
    SAS Institute GmbH
    13.12.2018
    MKB Bank Plc. chose SAS to comply with the new requirements of the 4th AML Directive of the EU
    MKB Bank Plc. uses SAS to comply with the new requirements of the 4th Anti Money Laundering Directive of the EU. Mr. András Bácsfalvi, Head of Compliance and AML explains the key challenges they were facing and the reasons why they selected SAS . SUBSCRIBE TO THE SAS SOFTWARE YOUTUBE CHANNEL http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=sassoftware ABOUT SAS SAS is the leader in analytics. Through innovative analytics, business intelligence and data management software and services, SAS helps customers at more than 75,000 sites make better decisions faster. Since 1976, SAS has been giving customers around the world THE POWER TO KNOW®. VISIT SAS http://www.sas.com CONNECT WITH SAS SAS ► http://www.sas.com SAS Customer Support ► http://support.sas.com SAS Communities ► ...


  • absatzwirtschaft - Zeitschrift für Marketing
    Nach Rekordinvestitionen in europäische Start-ups bleibt die Frage: Haben diese ein Diskriminierungs-Problem?
    Start-ups in Europa locken immer mehr Geld an. Dutzende von ihnen werden mit mehr als einer Milliarde Dollar bewertet – es scheint so als wäre Europa das neue Start-up-Mekka. Doch die Branche hat ein fundamentales Diskriminierungs-Problem, warnt eine Studie.


  • Thumbnail of https://twitter.com/Grutzeck/status/1073193481575784448
    Wie verkauft man erfolgreich…
    Wie verkauft man erfolgreich erklärungsfähige Produkte im B2B Umfeld? s eBook https://scnem2.com/slt.php?t=1w4y08.2dfrep5 … #CRM pic.twitter.com/KRHRo1yrn0


  • ea6e67562b85580aba7fb3d0b10d40d7.jpg
    Ibrahim Mazari
    13.12.2018
    ufi: Die 5 Trends für die Messewirtschaft 2019
    Der Weltverband der Messewirtschaft ufi wagt einen Ausblick auf das kommende Jahr und formuliert fünf Trends für die Messewirtschaft.  Veränderte Handelsstrukturen und eine nervöse Weltwirtschaft In einem Klima politischer Spannungen, Protektionismus und falscher Nachrichten weltweit verlangsamt sich das Wirtschaftswachstum. Die jüngsten Prognosen des IWF deuten auf eine härtere Zeit für die Weltwirtschaft hin und führen […] Der Beitrag ufi: Die 5 Trends für die Messewirtschaft 2019 erschien zuerst auf Digitale Notizen.


Ihre Seiten