• Qualität:
    Sortierung:
    Anzahl: 9.559 Layout:
    Normal Übersicht
  • Lightning Experience: Let’s Take it for a Spin

    salesforce.com | 18.10.2017
    This video showcases the benefits of working in Lightning Experience, the new and improved Salesforce.. Learn how to find your personal settings, where to find items such as records and apps, and how to navigate records and find details and common actions. Explore built-in productivity and collaboration tools. Learn how to use Search. Meet the Home page, where you can start your day well informed and ready to go.
  • Schlosspark Mauerbach

    mesonic software gmbh | 17.10.2017
    Schlosspark Mauerbach – das 4 Sterne Superior Resort Hotel im Wienerwald Direkt vor den Toren Wiens zu sein und bereits die Natur so intensiv zu genießen ist schon mal einzigartig. Um sich rundherum wohlzufühlen braucht es aber zusätzlich den idealen Raum, der die Sinne beflügelt und Sie zur Ruhe kommen lässt. Der historische Park, die exquisite Küche, stilvolle und großräumige Zimmer, der exklusive Wellness- und Spa-Bereich bilden zusammen in Harmonie das perfekte Ambiente für Ihren Aufenthalt. Absolut naheliegend!
  • 025 – Beschwerden im Verkauf und Challenger Sale

    Wie mit Beschwerden umgehen? Wie gehe ich mit einer Reklamation um? Wie vermeide ich Stress bei Beschwerden? Einfach nur zu verkaufen, ist zu wenig.  Bei Reklamationen und Beschwerden ist und bleibt der Verkäufer der wichtigste Ansprechpartner des Kunden. In dieser Folge erfahren Sie die richtigen Schritte, damit der Kunde auch Kunde bleibt. Beschwerden als Umsatz-Booster Wie Sie Kunden durch den richtigen Umgang mit Beschwerden & Reklamation begeistern Reklamation und Beschwerde im Verkauf wird es immer wieder geben. Auch der beste Verkäufer kann eine Kundenbeschwerde nicht verhindern. Worauf Verkäufer aber Einfluss nehmen können, ist ihr Umgang mit einer Beschwerde im Kundenumgang. Viele Unternehmen etablieren aus diesem Grund ein strukturiertes und professionelles ...
  • Salesforce Trailblazer Community Demo

    salesforce.com | 17.10.2017
    The Trailblazer Community helps Salesforce customers connect, learn, and blaze trails together. Visit trailblazer.salesforce.com to join the Ohana.
  • SAS Analytics Café, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na Hazır Mısınız? – 2. Bölüm

    SAS Institute GmbH | 16.10.2017
    Bu haftaki Analytics Cafe bölümümüzde Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nu ve bu kanuna yaklaşımımızı KVKK Ekibimizden Özlem Baysal Sezgin, Görkem Şevik, Barış Bilen Vural ve Deniz Çelik ile birlikte, Dünya Gazetesi Kurumsal Stratejiler Direktörü Murat Yıldız moderatörlüğünde konuşuyoruz. SUBSCRIBE TO THE SAS SOFTWARE YOUTUBE CHANNEL http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=sassoftware ABOUT SAS SAS is the leader in analytics. Through innovative analytics, business intelligence and data management software and services, SAS helps customers at more than 75,000 sites make better decisions faster. Since 1976, SAS has been giving customers around the world THE POWER TO KNOW®. VISIT SAS http://www.sas.com CONNECT WITH SAS SAS ► http://www.sas.com SAS Customer Support ► ...
  • Thumbnail of https://www.youtube.com/watch?v=Y9R9pQwyqc8

    Kreativer Unterricht mit Adobe Education Exchange | Adobe DE

    Adobe Systems GmbH | 16.10.2017
    Mit Adobe Education Exchange Unterricht kreativ gestalten! Hier gibt es digitale Lehrinhalte von Lehrern für Lehrer. Die Lernplattform und Community von Adobe ist kostenlos nutzbar. Wie die Plattform funktioniert und welche Vorteile sie Lehrkräften bietet, erfährst du im Video! Abonnieren: https://www.youtube.com/user/AdobePRD Neuigkeiten von Adobe: http://blogs.adobe.com/creative/de/ Facebook: https://www.facebook.com/AdobeDE/ Twitter: https://twitter.com/AdobeDACH Auf unserem YouTube Kanal findet Ihr Neuigkeiten, Tipps und Tutorials zu Adobe Creative Cloud, Adobe Stock, Adobe Document Cloud und Adobe Experience Cloud - und außerdem Trends sowie Videoaufzeichnungen der wichtigsten Events für Kreative & Marketer. Abonniert doch gleich mal unseren Kanal! #AdobeDE #AdobeCC
  • Salesforce World Tour New York – Interview with Janet Foutty

    salesforce.com | 13.10.2017
    For the past 17 years, we’ve been opening the door to the future for our customers, helping them deliver customer success in this rapidly evolving digital age. At today’s event, you’ll hear about the latest innovations from Salesforce, and how some of the world’s best–known global brands are using the Customer Success Platform to connect with their customers in a whole new way, run their businesses from their phones, build 1–to–1 customer journeys, and get smarter about their customers. In the Keynote presentation "Our Path Together" with Marc Benioff and Special Guests, we will share how the convergence of cloud, social, mobile, Internet of Things and artificial intelligence are redefining the customer experience for companies of every size and industry. You’ll learn firsthand ...
Ihre Seiten